sobota, 31 grudnia 2011

SylweK ♥.!

Sylwester ! 2011/2012 mhm .! :*
Jednak myliłam się. Nie spędziłam go z dziewczynami z mojej klasy hm.. Czemu.? Dlatego, że został odwołany..
Więc Madzia, która przyjechała na święta do Polski ♥. Zaprosiła mnie do Kondzia ;d Oczywiście byli tam starsi ;d Nie wypiłam za dużo, ale i tak się opiłam.. Pech.... Oczywiście kładłam się na bracie mojej koleżanki, bo jak inaczej.. Puścili świecę dymną :DD Co za widook !
Kocham Was.! 7 Szampanów na 8 osób :D Jeaaa.! :D
Pozdrawiam : Domka :* ! , Krzywa ! :* Madzia !! ♥. ;* , Kondzio ;*, Dymus ;*, Mateusz ;*, Piotrek :* I  moją NatalCię.! ♥, której nie było :'((. Ale i tak było zajebiście, chociaż, że potukłam szklankę. :/// No i pozdrowienia dla : Łukasza :), Michała ;) i MalutkieGo.! xD. < za po południe . :D >
Dziękuję za dzisiejsze po południe mhmm. ! :D i za CudowneGo Sylwka.! ♥, a wy jak Go spędziliście.? :**
Pozdrawiam Truskawkowamambaax33 < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz