niedziela, 5 lutego 2012

Czemu to takie trudne ? <,3

Strasznie mi się nudzi.. Dlatego pomyślałam, że rozwine temat : Czemu to takie trudne?, czyli .. Czemu to takie trudne, znaleźć swoją drugą połówkę, która zaakceptuje Cię taką jaką / takim jakim jesteś.. Ostatnio, spodobało mi się wielu chłopaków.. Oczywiście, każdy inną miał na oku.. To taki największy ból , kiedy  chłopak, który Ci się podoba napisze Ci : Mam inną na oku, ale gdyby nie ona brałbym się za Ciebie :), oczywiście nic nie sugeruję.. Masakra : < .. Pogrążasz się w myślach i wgl.. Czy może coś z Tego będzie.. Pewnie nie, bo tam ta.., a może jednak ; /.. Wiem, znam ten ból.. niestety -,-.. Nie wiem co mam robić i wgl.. Chciałabym z nim być, ale nie zmusze go do tego.. Wy też tak macie ? :(. Kurde, to takie trudne , noo ; / .. Znaleźć tą drugą połówkę.. Czy też tak myślicie ? Napiszcie w komach wasze.. przeżycia z Miłością.. :) Chętnie poczytam :) Z góry Dziękuję  :)

1 komentarz:

  1. 'Druga połówka' jest na całe życie, więc wątpię żebyś spotkała ją na tym etapie swojego życia. A miłości nie znajdziesz na siłę, trzeba do tego dojrzeć a sama Cię znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń