niedziela, 25 grudnia 2011

Mały, duży problem xO

Dziś już Niedziela.! :D Pierwszy Dzień Świąt.! x 33, aż miło pomyśleć, że  za 6 dni już Sylwester.! Mhmm. = **
Nie mogę się doczekać, bo to dopiero pierwszy Sylwester z dziewczynami z mojej klasy :D
Lecz pewnie jak problem każdej dziewczyny.. Nie wiadomo w co się ubrać :)
Ale ja mam wgl inny problem ;/ Dodałam na fb BESTA.PL : ,,  Wypije jeden kieliszek wódki w Sylwestra za każdą osobę, która pod postem naciśnie ,,lubie to'' ''.  I teraz co mam zrobić jeżeli nacisneło już 13 osób.. Może dla Was nie jest to dużo, ale dla mnie tak, ponieważ nie przepadam za wódką. .. ;/
I teraz co ja mam zrobić.? :/ Pewnie znajdę jakieś rozwiązanie. ;/
Życzę OpiteGo SylWka : ** x 33
Wkrótce Zdjęcia :D

4 komentarze:

  1. dzięki :) haha no pomysł miałaś niezły z fb :P nikt cię nie sprawdzi, nie musisz tyle pić, lepiej pamiętać najważniejszą imprezę w roku! :D o tak, tez już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz!
    Wypij tyle ile chcesz, to twoje życie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już 28 kieliszków :D hehe ^^ Uda się ! :)

    OdpowiedzUsuń